hhastochfoto

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Hallow gästbloggare här! :D

Av Emilia - 4 mars 2013 19:00

Heej Clara här!

Jag är gästbloggare här idag!

Emilia har ju tagit en pause från bloggen men det blir nog någon start snart igen!

Här är lite random fakta om mig!

Jag är en tjej som heter Clara jag är 12 men fyller 13 i år.

Jag är rätt pratglad och spralig!

Jag kan inte sitta ner så länge då blirre långtråkigt!

Det måste ju hända lite också!

På min fritid så dansar jag och bloggar fast på sista tiden har det inte gått något vidare.

Det har inte blivit något bra!

Ja så är jag med mina kompisar också!

Som person är jag väldigt framåt tror jag. Jag gillar att träffa nya människor det är faktiskt väldigt intressant.

Det kan ju hända nästan vad som helst.


Ja idag är jag sjuk och det är ju skit roligt som vanligt..-.-

I morgon är det skridskor,sim och någon gubbe som ska snacka om droger i skolan. Men det missar nog jag.


Annars så har det varit toppen senaste tiden har varit glad så himla glad nu!

Jag vet inte riktigt varför men a , alla har vi stunder då vi är otroligt glada!



Jo nu hade jag tänkt en sak, och det kommer bli nu. Detta blir ett inlägg här i slutet som är om självförtronde!

Jag vill bara säga det att det är många som följer strömmen och som inte är säg själva för att dem är rädda att bli mobbade eller något sånt. Men jag säger bara skitsamma du vill väl att dina vänner ska älska dig för den du är.

Jag är den jag vill vara och jag har vänner som älskar mig!

Så var dig själv!


Livet är inte om att hitta sig själv.

Det är att skapa sig själv.


Därför så peppa dig själv på morgonen och säg att du är vacker.


Ja det var allt för mig en dag som denna!


Vill bara säga att Emilia du är fantastisk människa glad att jag känner dig!

Puss!


Bjuder på mig! snygg jag är! ;D


      

Bild på mig! ( oo min gamla vita tegelsten )


Puss alla! :**






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 30 mars 2013 13:07

GLAD PÅSK ALLA FINA DÄRUTE! :D

Av Emilia - 25 mars 2013 14:24

HELLU       här kommer lite bilder jag passade på att ta när jag "kidnappade" mammas häst    SÅ SÖT ÄR HON!                     PUSSAR :*** ...

Av Emilia - 24 mars 2013 22:42

Heloj, händer? Här händer inte mycket iallafall. Har ägnat kvällen åt att läsa goá bloggar och liknande, annars har jag satsat på att göra minsta möjliga... Påsklov denna veckan nu då, gött gött GÖTT! Kan ju avslöja att jag har endel planer för ve...

Av Emilia - 24 mars 2013 18:23

Tjoo, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om dagen. Yes dagen har varit helt okej förutom att jag har nyst (nysit?) typ 100000 gånger! Asså jag vill verkligen inte bli förkyld. Aja gick ut vid 11 och mockade och städade lite i stallet , tog in...

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards