hhastochfoto

Alla inlägg under november 2012

Av Emilia - 29 november 2012 07:45

Hej hej , idag är det torsdag. Vilket betyder låååång dag ;( men slipper förhoppningsvis NO idag pga Luciaträningen!! Som ni kanske har fattat så hatar jag NO !!! Uch fy blää!!:@

Aja har idrott idag oxå :D gör ju så att dagen går LITE fortare iaf !

Antingen blir det rida i paddocken eller så blir det nån kompis i eftermiddag.. Hmm svårt val ! Red iaf ut med Mina igår , gick jätte bra även om det var helt kolsvart innan vi kom hem. Aja får se vad det blir..

Började julbaket igår oxå , invigde det hela med Lussekatter!! Ni kommer få följa min julbak här på bloggisen, eftersom en av mina andra hobbys är att BAKA!!! Det kommer att bli massa bilder (y)

Ha det bra !

KRAM! <3

Av Emilia - 26 november 2012 07:40

Hej hej, sitter i bussen nu o har det gött. Lyssnar på musik, fryser och skriver detta.
Helgen har väll varit bra , speciellt Lördagen :D Gick så sjukt bra på träningen för Lotti :D Mina skötte sig jätte bra och det gick verkligen kanon ! Så jäkla stolt är jag !!! Kommer absolut att träna för henne mer , men jag måste sluta med någon annan tränare , känns ju lite mycket att ha tre lixom... + dyrt så aja.

Idag blir det skola och sen KANAKE en skogsrunda på Snottan, blir pannlampa isåfall.

Harre bra o PUSS :*

Av Emilia - 22 november 2012 15:53

Förlåt för dålig uppdatering, men Sitter iaf i bussen nu påväg hem efter en skit lång dag i skolan. NO prov som man bara har haft två dagar att förbereda sig på !!? Hur tänker våran NO lärare igenteligen? Det var ju fan inte något mini litet prov heller utan det var typ 14 frågor , och nät jag svarar på don blir det 5 o en halv a4 sidor skrivna!;) aja läraren kommer nog skälla på mig att jag skrev för.mycket men men....

Har haft kondition på idrotten också, MEN det var 1000 gånger roligare än vad det brukar även om det var dubbelt så jobbigt som det brukar men aja.

Nu blir det hem o rida en häst sol vilat i några dagar nu så blir nog lite jobbigt ;) red Ju en överhet 29 årig häst igår så ja...

Ikväll bli det slapp

Puss!:*

Av Emilia - 20 november 2012 06:45

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men,men.

Nu tittar man här och äter frukost. Vid tvn ,innan det blir skolan... ;( dricker varm choklad o äter en macka <3
Lång dag i skolan idag blä! Slutar vid tre uch. + så har vi NO idag. Fuck shit....

Aja nu ska jag äta puss!

/ Eemilianilsson<3

Av Emilia - 17 november 2012 23:33

Nu blir det Beck öga för öga med bästa Hilda Apan Svensson :D lövya ;*
Pöss<3

Av Emilia - 17 november 2012 18:43

Hej hej , nu har man laga mat med bästa hilda, hhaha blev skit äckligt men men.

Hilda ska iaf sova här o så. Blir väll en film sen elr något kommer mer uppdate sen :) pöss + bjuder på en bild på skit maten..

Av Emilia - 16 november 2012 12:34

Ett leende är inte alltid äkta även om det ser ut som det.... <3

Av Emilia - 16 november 2012 12:31

Sitter vid en träbänk och en trästol i min skola i sal 3 och Emilia läser MIN bok!!! Hejdå /Världens bästa Hilda:)

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards