hhastochfoto

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Emilia - 14 november 2012 20:58

hej vill börja med att säga förlåt för hur bilden blev i förra inläggen bloggplatsen.se appan laggar som F*N! :@ aja ;)


idag har man iaf varit med bästa Hilda och Emmie ♥ kollat på film och lite så. Rekomenderar serien Portkod 1321 som finns på svt play!!! sjukt bra serie, kommer typ ut ett avsnitt varje tisdag, så nu längtar vi till tisdag.

Mina fick vila idag och igår eftersom jag slutade sent igår och jag var ju med hilda o emmie idag. men imon blirre att rida ut med pannlampa troligen, inte det roligaste man kan göra men det får gå. 

just nu sitter jag och pluggar SO, Engelska och Tyska. SATSAR högt så jag får väll skylla mig själv antar jag. Börjar nog att bli lite skoltrött. jag fattar inte hur man kunde längta tills man började högstadiet. Det suger.. 

Kommer iaf att fixa header + design på bloggen nån gång när jag får tid så det kan dröja.

Laddar kanske upp lite bilder senare om jag orkar, får se. blir antagligen snart att sova eftersom man ska upp tidigt imon o så. BLÄÄ! längtar till helgen Veckans lugnt bästa dagar lixom -,-


Adios

/ Emilia ♥



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards