hhastochfoto

Alla inlägg under februari 2013

Av Emilia - 28 februari 2013 20:58

Orkar inte med bloggen just nu så det blir en bloggpaus på kanske 2 veckor från och med nu. Men ni hänger kvar ändå va , right ?

Puss på er :***

Av Emilia - 19 februari 2013 19:37

Tur att man tänkte trotsa knät och springa imon ändå :-)

Av Emilia - 19 februari 2013 18:11

Fan vad jag älskar er , så jäkla goda!!!!

Av Emilia - 19 februari 2013 16:00

hej alla ! Tisdag idag då!


Dagen har gott riktigt fort om jag får säga det själv ;) igentligen skulle hästmassören kommit idag men hennes bil gick sönder så jaa    igentligen stod det ridning på schemat då men det sket sig ... Hela sportlovet kommer gå utan att jag kommer hinna sätta mig på hästryggen p.g.a min MAMMA som alltid ska boka in massa skit saker ! allt jag vill nu är att få rida . men aja slut tjatat om det!


Taggade i helgen för ett sportlov med massor av träning! tjoova då för knät typ damp och börjar göra skit ont!! och sen är man så dum och säger det till mamma också! så nej jag får inte träna   


nej gud vad deprimerande detta inlägget blev !? joo förresten jag har tänkt på det här med att bli vegetarian , ganska seriöst nu på sista tiden och nu har jag bestämt mig! INGET MERA KÖTT ! Ville bara säga det också    hehe inleder med vegetarisk snitzel hmm jag undrar om det är gott? 


Puss&hej ♥

Av Emilia - 17 februari 2013 14:15

HEEJ! förlåt för helt kass uppdatering , har helt enkelt inte haft någon motivation, men nu kör vi gärnet!


Sista veckan innan sportlovet är äntligen avklarad. LOVE! fy vad skönt det ska bli med lov! ska helt klart sova längeeeeeee varje dag, eller inte , hela veckan fullpackad med saker jag ska göra. tänker inte rabbla upp allt det för er , eftersom ni troligtvis hade somnat då   . 


idag skippar vi ridningen eftersom jag körde ganska hård markarbetesträning med Mina igår , så känner att hon får vila! Istället kommer Hilda och vi ska ta kort och så    KUL KUL ♥


haha ja som sagt har motivatinen varit totalt borta den senaste vecka , gjorde till och med en ny blogg.... trodde antagligen att det skulle bli roligare eller något , men som tur var ändrade jag mig och fortsatte att blogga kvar här. Jag kännde att efter allt jobb med denna bloggen kunde jag inte bara ge upp så lätt , så nu j*vlar + att statistiken har verit heeeelt grym senaste tiden    NI ÄR BÄST♥♥


PUSS&KRAM ♥

Av Emilia - 11 februari 2013 07:41

Sitter i bussen på väg till skolan, det sitter nån liten unge längst bak och sparkar på något så det låter i hela bussen , sjukt irriterande!

Idag blir skola , går länge idag. Sen blir det hem och antingen rida Snot eller ut o jogga en runda. Hmm tror det blir rida faktiskt. Tränade inte igår , var i stallet hela dagen typ + fotade och var av på kvällen så nej ingen träning igår.

Fixat ny header till bloggen mé, om ni inte har märkt det så kan ni ju slänga en titt på den :-)

Puss&Hejförmig <3


Av Emilia - 11 februari 2013 07:41

Sitter i bussen på väg till skolan, det sitter nån liten unge längst bak och sparkar på något så det låter i hela bussen , sjukt irriterande!

Idag blir skola , går länge idag. Sen blir det hem och antingen rida Snot eller ut o jogga en runda. Hmm tror det blir rida faktiskt. Tränade inte igår , var i stallet hela dagen typ + fotade och var av på kvällen så nej ingen träning igår.

Fixat ny header till bloggen mé, om ni inte har märkt det så kan ni ju slänga en titt på den :-)

Puss&Hejförmig <3


Av Emilia - 10 februari 2013 20:40

Vill bara säga att jag är sjukt stolt över statistiken idag ! Älskar er :**

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards