hhastochfoto

Alla inlägg under januari 2013

Av Emilia - 31 januari 2013 22:38

Om ni undrar om det fortfarande är så att man inte kan sova kvällen innan sin födelsedag så JA!

Ja , jag fyller ju år imon då :) hela 14 år. Haha jag hoppas på frukost på sängen iallafall. Hmm jag har inte önskat mig något speciellt så jag vet inte om jag får något kul men hoppas det :)

Aja imon , min födelsedag, blir det först skola , sen uteritt på finaste Mina , fixa minas box - köra in spån och så sen ska jag försöka träna lite på kvällen också! Sen blir det fredagsmys med mamma och pappa, känns ganska skönt att bara ta det lugnt lixom. Är igentligen balders men orkade inte med det kände jag...

Aja nu ska jag försöka sova!

Godnattpåer<3

Av Emilia - 31 januari 2013 22:37

Om ni undrar om det fortfarande är så att man inte kan sova kvällen innan sin födelsedag så JA!

Ja , jag fyller ju år imon då :) hela 14 år. Haha jag hoppas på frukost på sängen iallafall. Hmm jag har inte önskat mig något speciellt så jag vet inte om jag får något kul men hoppas det :)

Aja imon , min födelsedag, blir det först skola , sen uteritt på finaste Mina , fixa minas box - köra in spån och så sen ska jag försöka träna lite på kvällen också! Sen blir det fredagsmys med mamma och pappa, känns ganska skönt att bara ta det lugnt lixom. Är igentligen balders men orkade inte med det kände jag...

Aja nu ska jag försöka sova!

Godnattpåer<3

Av Emilia - 30 januari 2013 07:43

Av Emilia - 30 januari 2013 07:39

Bilden kom såklart inte med så ...

Av Emilia - 30 januari 2013 07:27

Nu drar jag till skolan. Kort dag idag så sen blir det hem och rida Mina i paddocken! Sen måste jag baka macarons till min födelsedag :) fylller ju år på fredag! Hela 14 år , grymt!

Bjuder på dagensoutfit.
Svart linne (syns inte): veromoda
Grå kofta: Gina
Grå jeans: Gina

Puss på er! :*

Av Emilia - 29 januari 2013 07:41

Hola! Förlåt för dålig uppdatering på bloggen men jag har inte haft tid.
Idag tisdag händer det väll inte så mycket. Först skola ju, går länge idag. Sen åker jag och mamma och hälsar på våran shetlandsponny som vi har lånat ut på foder. Saknar honom så det gör ont <3

Ikväll blir det plugg :( o träning :)

PUSSAR :*

Av Emilia - 26 januari 2013 17:12

Hhmmmm jag vet inte , har varit emot domma från början men....

.

Av Emilia - 25 januari 2013 17:44

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards