hhastochfoto

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Emilia - 14 januari 2013 22:45

Nu ska jag sova! Sjukt trött faktiskt. Imon taggar man skola igen eller nej. Lång dag imon också segt som sjutton.

Aja ska iallafall försöka ut och jogga imon om det inte har snöat för mycket! Är typ snöstorm ut nu fy! Aja om det är för mycket snö o för kallt så för jag väll träna inne även om det är grymt tråkigt! Tusen gånger bättre att komma ut i skogen och jogga, enligt mig iallafall.

Sen SKA dom här byxorna beställas imon !

KRAMIS <3

Av Emilia - 14 januari 2013 22:45

Nu ska jag sova! Sjukt trött faktiskt. Imon taggar man skola igen eller nej. Lång dag imon också segt som sjutton.

Aja ska iallafall försöka ut och jogga imon om det inte har snöat för mycket! Är typ snöstorm ut nu fy! Aja om det är för mycket snö o för kallt så för jag väll träna inne även om det är grymt tråkigt! Tusen gånger bättre att komma ut i skogen och jogga, enligt mig iallafall.

Sen SKA dom här byxorna beställas imon !

KRAMIS <3

Av Emilia - 14 januari 2013 19:17

Nu blir det andra avenyn + en cupcake <3 haha Gud vad onyttig jag känner mig , men imon blir det träning :D

Puss, puss <3

Av Emilia - 14 januari 2013 18:19

Kände att jag var jätte sugen på baka så det gjorde jag ;) blev cupcakes hehe som vanligt typ.

PUSSAR

Av Emilia - 14 januari 2013 16:23

Mamma hade gjort fisk till middag när jag kom hem fy fy fy! Så jag fick inte min älskade toast!

Nu ska jag ut och mocka, kallt som bara den är det ute! Fy fy fy

Dåligt humör här borta!:@

Ha det dåligt!

Av Emilia - 14 januari 2013 15:25

Sitter i bussen nu, tråkigt som f*n. Funderar på att göra en toast när jag kommer hem ? Det var sjukt länge sen och det är verkligen sjukt gott!

Hoppas jag hinner titta lite på andra avenyn ikväll också! Jag är verkligen helt fast! Så jag varnar er BÖRJA INTE TITTA PÅ DE FÖR DU KAN INTE SLUTA!

Ha det bäst!

Av Emilia - 14 januari 2013 14:18

Förlåt för dålig uppdate här på bloggen. Men jag har inte haft lust!

Nu sitter jag iallafall i idrottshallen och har precis duschat efter idrotten! Ska gå till skolan strax och ha matte sista lektionen :( trist slut på dagen!

Efter skolan blir det hem och rida och fixa stallet!

Ni får en fin bild på mina fina vänner!

PUSS :*

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards