hhastochfoto

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Söndag ♥

Av Emilia - 17 februari 2013 14:15

HEEJ! förlåt för helt kass uppdatering , har helt enkelt inte haft någon motivation, men nu kör vi gärnet!


Sista veckan innan sportlovet är äntligen avklarad. LOVE! fy vad skönt det ska bli med lov! ska helt klart sova längeeeeeee varje dag, eller inte , hela veckan fullpackad med saker jag ska göra. tänker inte rabbla upp allt det för er , eftersom ni troligtvis hade somnat då   . 


idag skippar vi ridningen eftersom jag körde ganska hård markarbetesträning med Mina igår , så känner att hon får vila! Istället kommer Hilda och vi ska ta kort och så    KUL KUL ♥


haha ja som sagt har motivatinen varit totalt borta den senaste vecka , gjorde till och med en ny blogg.... trodde antagligen att det skulle bli roligare eller något , men som tur var ändrade jag mig och fortsatte att blogga kvar här. Jag kännde att efter allt jobb med denna bloggen kunde jag inte bara ge upp så lätt , så nu j*vlar + att statistiken har verit heeeelt grym senaste tiden    NI ÄR BÄST♥♥


PUSS&KRAM ♥

 
 
Dami

Dami

17 februari 2013 21:24

fin blogg :)
Intresserad byte av bloglovin?

http://myworld424.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 30 mars 2013 13:07

GLAD PÅSK ALLA FINA DÄRUTE! :D

Av Emilia - 25 mars 2013 14:24

HELLU       här kommer lite bilder jag passade på att ta när jag "kidnappade" mammas häst    SÅ SÖT ÄR HON!                     PUSSAR :*** ...

Av Emilia - 24 mars 2013 22:42

Heloj, händer? Här händer inte mycket iallafall. Har ägnat kvällen åt att läsa goá bloggar och liknande, annars har jag satsat på att göra minsta möjliga... Påsklov denna veckan nu då, gött gött GÖTT! Kan ju avslöja att jag har endel planer för ve...

Av Emilia - 24 mars 2013 18:23

Tjoo, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg om dagen. Yes dagen har varit helt okej förutom att jag har nyst (nysit?) typ 100000 gånger! Asså jag vill verkligen inte bli förkyld. Aja gick ut vid 11 och mockade och städade lite i stallet , tog in...

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards