hhastochfoto

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Emilia - 5 mars 2013 16:58

Sitter och äter just nu! Kom hem för en halvtimme sen och ska snart ut i stallet och mocka och fixa!

Sen blir det in och fixa bort mitt gröna hår , som jag fått på sista tiden xD hehe, ska tydligen blanda askobinsyra med vatten och hälla i håret. :s låter ju helt knäppt men men. Imon drar jag till frissan och färgar håret också! Vi kör på sandfärgat tror jag :o

Hahah här kommer bild på min lilla vän askobinsyra.....

Pussar :*

Av Emilia - 5 mars 2013 16:54

Sitter och äter just nu! Kom hem för en halvtimme sen och ska snart ut i stallet och mocka och fixa!

Sen blir det in och fixa bort mitt gröna hår , som jag fått på sista tiden xD hehe, ska tydligen blanda askobinsyra med vatten och hälla i håret. :s låter ju helt knäppt men men. Imon drar jag till frissan och färgar håret också! Vi kör på sandfärgat tror jag :o

Hahah här kommer bild på min lilla vän askobinsyra.....

Pussar :*

Av Emilia - 5 mars 2013 07:27

Yes godmorgon tisdag , nu kör vi.

Idag blir det först skola , går till 3 idag.
Sen blirre hem och jogga en runda med hundarna hoppas jag :-) sen ska jag fixa allt till hästarna och så! Det blir Ingen ridning idag som jag sa igår, lite tåkigt men men.

Ska försöka skriva ihop något långt inlägg till er nån av dom kommande dagarna! Tips någon!?

Blir mer bloggande senare! Ha en superbra tisdag då alla :-)

PUSS & KRAM

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards