hhastochfoto

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Emilia - 21 mars 2013 23:21

Med dessa bilder! Sov gott (:
PUSS:**

Av Emilia - 21 mars 2013 22:56

ALL I WANT IS SUMMER
PLEAS GIVE ME SUMMER

Av Emilia - 21 mars 2013 20:52

Tjoo tjena ! Sitter o soffan och myser lite, framförallt njuter jag av att det inte är någon skola på lite mer än en vecka!! SÅ ENORMT SKÖNT ASSÅ!

Dagen har väll sett ut som vanligt med skola och stallet. Ingen ridning idag heller :-/ aja blir ridning imon och i helgen iallafall hoppas jag verkligen!

Ingen träning heller, alla är ju typ sjuka nu för tiden och jag tror faktiskt jag också håller på att bli det!? Så jag kände att det var nog bäst att spara kroppen lite! Men om det har försvunnit till imorgon så ska jag ut på en ganska så rejäl joggingtur tror jag!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

HAHAHA jo tänkte bara säga att pappa har köpt en surfplatta och jag kan ju säga att det är ganska (jätte) kul att se honom låtsas han vet allt om den, då jan igentligen inte kan ett skit :'''''') Haha Gud ja!

Nej ska titta klart på Sveriges roligaste ( eller ska man säga tråkigaste, dom är ju skit tråkiga?) klipp. Sen blir det nog att sätta på en film eller något!

Joo en sak till, alla har ju ask.fm nu även jag (joo igentligen skaffade jag det för ett tag sen men det är först nu alla börjated det) länkar här nedan, om det funkar vill säga ;)

PUSSAR :**

http://ask.fm/Emiliaaniilssoon

Presentation

Jag heter Emilia Nilsson. Följ gärna min blogg och följ mig på instagram eemilianilsson99. Kommentera :D

ENJOY!

O.B.S Kopieringsförbud på ALLA mina bilder!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards